טיפול במכשיר הייפו – Hifu

בקלניקה של רוית אזוט ניתן למצוא את הטיפולים המתקדמים והחדשניים שקיימים כיום להצערת עור הפנים. הטיפול המתקדם ביותר, מאפשר מתיחת עור הפנים ללא ניתוח באמצעות מכשיר הייפו ( HIFU). הטיפול במכשיר מצעיר את העור ומקנה לו מראה מהודק, מלא וזוהר. 

מכשיר ההייפו פועל באמצעות טכנולוגית גלי אולטרסאונד המהדקים את שכבת העור אל השריר ומעוררים יצירת קולגן, כך נוצרת תחושה של הפחתת קמטים, הרמה של אזור הגבות, מתיחת הסנטר ומראה כולל צעיר יותר. נשים רבות המתלבטות לגבי ניתוח למתיחת עור הפנים והתערבות כירורגית, מוצאות מענה במכשיר ההייפו ובכך חוסכות את סכין המנתחים והסיכון הכרוך בכך. 

הטיפול במכשיר HIFU מצעיר את העור באזורים שונים בפנים לרבות קו הלסת והצוואר. המכשיר מפחית קמטים באזור העפעפיים וזוויות העין, אזור הפה ואזורי פנים נוספים. ניתן להתחיל את הטיפול מאזור הצוואר, לאורך קל הלסת, עיניים ומצח. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת המכשיר מגיע לאזורים בשכבות העמוקות של העור, ממצק ומעורר את הקולגן.              

זוהי מתיחת פנים ללא ניתוח! בתוצאות ניתן להבחין כבר עם הטיפול הראשון אך מומלץ להתמיד במספר טיפולים לאפקט מירבי המחזיק זמן רב. לרוב נדרשים שלושה טיפולים בהפרש של חודש וחצי בין הטיפולים כדי להגיע לתוצאות מיטביות, הקולגן נבנה והתהליך דורש זמן. הטיפול במכשיר בטוח לחלוטין ואין תופעות לוואי. רוצה להצטרף למאות לקוחות שכבר התנסו בטכנולוגיה החדישה של מכשיר ה HIFU וחזרו

מעוניינים בפרטים נוספים לגבי טיפול במכשיר הייפו – Hifu?

sale

5%

על כל מוצרי האתר

הירשמו לקבלת ההטבות

התחברות/הרשמה לאתר ללא צורך בסיסמה עם פרופיל הפייסבוק שלך

פתיחת צ'אט
1
היי! אפשר לעזור ?
היי! אפשר לעזור ?
דילוג לתוכן